понедельник, 15 января 2018 г.

Як Просунути Свій Сайт в Інтернет Безкоштовно

Для ведення успішного бізнесу недостатньо створити сайт. Потрібно знати, як просунути сайт в топ-10 видачі в пошукових системах, таких як Google. Тобто, як підняти Ваш сайт якнайвище в пошуковій системі, коли користувачі шукають продукти чи послуги, які Ви пропонуєте.

Зробити це непросто, але можна. Можливо, Ви не знаєте, що таке SEO чи SMM (розшифрування цих термінів трохи нижче). Але навіть без них є чимало способів просування сайту самостійно. Збільште відвідуваність сайту та отримайте море клієнтів, дотримуючись наведених нижче рекомендацій.


Назвіть сайт грамотно


Бажано, одним із ключових слів. Це важлива частина SEO (search engine optimization) – оптимізація під пошукові системи. На основі назви сайту придумайте оригінальне найменування інтернет-магазина, компанії, бренду, продукту чи чогось іншого, для чого створюється сайт. Ключове слово – це слово, яке користувач вводить в пошуковик, коли шукає пропонований Вами продукт.

Моделюємо ситуацію, Ви плануєте зайнятися продажем ліхтарів. Перейдіть на цей сайт, перевірте, який домен вільний, і одразу його зареєструйте. На момент написання цієї статті домен likhtar.com.ua був незайнятим. Ви його реєструєте, називаєте інтернет-магазин Твій Ліхтар або щось подібне, і починаєте його наповнювати.

Не можете придумати оригінальну назву сайту з вільним доменом? Пишіть в коментарях, допоможу. Вартість послуги договірна.

Ключове слово в назві – важливий елемент правильного просування сайту. Воно допомагає сайту стати більш релевантним під час побудови пошуковою системою результатів запитів.

Оптимізуйте сайт метатегами


Самостійна пошукова SEO оптимізація сайту починається з метатега title (назва) головної сторінки. Пропишіть в ньому назву компанії та основний напрям її діяльності, наприклад, «Твій Ліхтар. Купити оригінальний китайський ліхтар в Ужгороді».

Далі заповніть метатег description (опис). Це більш деталізований опис специфіки діяльності підприємства. Для компанії Твій Ліхтар він звучав би приблизно так: «Продаж оригінальних китайських ліхтарів недорого в Ужгороді. Доставка Старою Поштою по Україні безкоштовно при замовленні трьох і більше ліхтарів».

Тема H1 для сайту Твого Ліхтаря виглядала б наступним чином: «Яскраві китайські ліхтарі недорого». H1 – це текст, який виділяється найбільшими літерами в верхній частині сторінки сайту і є свого роду заголовком сторінки. Description і title на самій сторінці не видно. Зате вони відображаються в пошуковику (гляньте картинку нижче).



Продумайте структуру сайту


Окрім головної, створіть другорядні сторінки. Якщо це онлайн-магазин, згенеруйте категорії з підкатегоріями і заповніть товарними позиціями. При цьому назви сторінок/категорій і підкатегорій повинні повністю збігатися з напрямами діяльності компанії або групами товарів. А метатеги мають бути прописані на всіх без виключення сторінках, щоб максимально оптимізувати їх під пошукові запити.

Заповніть сайт SEO текстами


Проте одних метатегів недостатньо. Щоб сторінки були максимально релевантними пошуковим запитам, наповніть їх SEO текстами з оптимальним розподілом ключових слів та фраз з прямими і непрямими входженнями. При цьому всьому тексти на сайті повинні бути читабельними, корисними й унікальними. Не копіюйте контент зі схожих сайтів. Google не стерпить порушення авторського права.

Якщо хочете дійсно розкрутити свій сайт, довірте SEO копірайтинг професійному копірайтеру. Він краще знає, як просунути сайт текстами, як зробити їх цікавими та корисними, щоб користувач дочитував до кінця і виконував дію, заради якої створений сайт (покупка, підписка, дзвінок тощо). Захоплюючим матеріалом читачі діляться, його коментують, даючи сигнал пошуковикам, що сайт вартий уваги. А пошуковики зі свого боку підводять сайт все ближче до топу. Більше про копірайтинг читайте в моєму попередньому матеріалі.

Зареєструйтеся в Google Search Console, Google Analytics та Мій Бізнес


Ці три сервіси Google актуальні для просування сайтів в Україні, Європі та Америці.

Google Search Console дасть інформацію про:

  • кількість кліків та показів сторінок сайту за різні часові відрізки;
  • ключові слова, за якими сайт знаходять;
  • всілякі помилки на сайті.

Google Analytics демонструє розподіл трафіку по каналах. Тут одразу видно, яке джерело дає найбільше переходів: пошуковики, соцмережі, публікації чи коментарі на форумах, тематичних ресурсах. Ви побачите, звідки відвідувачі приходять найчастіше, і розвиватимете це джерело трафіку.

Мій Бізнес покращує видимість сайту в пошуку, видаючи розширений сніппет з розміщенням на карті, телефонами, робочими годинами тощо, коли користувачі вводять назву компанії в Google.

Регулярно даруйте корисний контент


Створіть на сайті стрічку новин або блог і публікуйте різноплановий контент:

  • новини
  • експертні статті
  • інструкції
  • відеоогляди
  • фотозвіти
  • інфографіки
  • конкурси
  • акції

Обов’язково додавайте до кожного посту ключові слова/фрази. Цікаві та корисні матеріали 1) розбудять інтерес до сайту; 2) сформують Вам репутацію експерта; 3) підвищить лояльність аудиторії. А оптимізований контент 1) покращить трафік; 2) приведе нових потенційних клієнтів. Якщо поняття не маєте, як розкрутити сайт самому статтями та відео, залучіть професіонала.

Зареєструйте підприємство в каталогах


Ось ми й дісталися до найпростішого способу розкрутити сайт безкоштовно. Введіть в пошуковику «каталог підприємств + своє місто» і зареєструйте компанію в максимальній кількості бізнес довідників.

Використайте всі можливості довідника:
  1. Напишіть цікавий СЕО оптимізований опис підприємства.
  2. Введіть у відповідні поля контактні та інші дані.
  3. Додайте прайс-листи, фото продукції, логотип.
Це дозволить робити продажі безпосередньо з довідників. Плюс, Ви отримаєте зворотні посилання і переходи потенційних клієнтів.

Створіть сторінки в соцмережах і запустіть розсилку


Представництво Вашого бренду в Facebook обов’язкове. Зараз це найпопулярніша соцмережа в Україні, і тут чимало платоспроможних користувачів. Чудово, якщо Ви зможете розкручуватися через Instagram, Tweeter, а особливо YouTube. Щоб зрозуміти, як просувати свій сайт через соцмережі, слід ознайомитися з основами SMM (social media marketing) – маркетинг в соцмережах. Програма мінімум – репост сторінок, товарних позицій, статей з власного сайту в Facebook.

А ще неодмінно скористайтеся email розсилкою, як засобом прямого маркетингу. Деяким онлайн магазинам розсилка приносить до 25% виручки.

Продавайте через дошки оголошень


Напишіть привабливі оголошення і заповніть максимум полів на сторінці їх публікації. Правда, не на всіх дошках оголошень дозволяється давати посилання.

Деякі дошки оголошень автоматично обрізають посилання. Там можна вставляти тільки посилання на головну сторінку. Інші дозволяють додавати посилання на будь-які сторінки. В моїй базі навпроти кожного сайту для оголошень написано, чи обрізає він посилання.

Адаптуйте сайт під смартфони


Зараз просунути свій сайт в інтернет без цього неможливо, адже частка користувачів з мобільними (планшетами) практично зрівнялася з кількістю юзерів з комп’ютерами (ноутами). В деяких нішах вона навіть вище. Якщо в ресурсу відсутня мобільна версія, це б’є по юзабіліті (зручності) сайту. Майже всі відвідувачі зі смартфонами одразу закривають сторінку, збільшуючи число відмов. Google це враховує при ранжуванні, опускаючи сайт все нижче.

Публікуйте матеріали на інших сайтах


Напишіть експертну статтю по тематиці Вашого сайту або детальну інструкцію, як користуватися Вашим продуктом. Домовтеся про її публікацію на сторонньому ресурсі зі схожою тематикою. Для них це вигідно, оскільки цікавий матеріал сподобається їхній аудиторії, а для Вас – тому що зможете залишити посилання на власний сайт, що підніме його позиції в пошуковиках і, ймовірно, приведе клієнтів.

Не вдається домовитися розмістити матеріал безкоштовно? Заплатіть, або опублікуйте його на одному зі спеціально створених для цього безкоштовних майданчиків. Головне – розмістити URL в анкорі з точним входженням ключового запиту та гармонійним текстом навколо посилання.

Спілкуйтеся з читачами


Уважно слідкуйте за всіма постами в соцмережах і на інших онлайн майданчиках, які стосуються Вашого бізнесу. Відповідайте на коментарі. Користувачам подобається, коли на них звертають увагу. Більше того, старайтеся провокувати дискусію, де це доречно. Закінчуйте коментар запитанням про думку користувача, який прокоментував допис, стосовно порушеної проблеми. Так коментарів буде більше, і, відповідно, більше переглядів, переходів на сайт, покупок.

Проте незадоволені є завжди. І чим масштабніший бізнес, тим більше негативних відгуків. Ігнорувати їх – фатальна помилка. Різко відповідати і принижувати невдоволених – ще гірше. Краще пояснити власну позицію і, де дозволяє ситуація, спитати можливе вирішення проблеми. Часто критика допомагає покращити сервіс і навіть трохи розкрутити сайт.

Пишіть адресу сайту всюди


На візитках, рекламних матеріалах, в підписі електронної пошти та на форумах, в профілях соцмереж тощо. Якщо Ваші послуги чи товари користуються широким попитом, попросіть друзів зробити репост важливого допису. Можете влаштувати конкурс «подарунок за репост», по завершенні якого вибрати рандомним способом переможця і надіслати подарунок.

Висновок


Є море способів просунути свій сайт в інтернет, більшість з яких безкоштовні й зовсім нескладні. Про деякі з них Ви знали, а деякі стали для Вас відкриттям. Та пам’ятайте, знати недостатньо, треба діяти – застосовувати методи самостійної розкрутки сайту по максимуму. Тоді бізнес буде процвітати.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Payeer – Зручний Електронний Гаманець

Далеко не кожен електронний гаманець працює в Україні. Payeer у цьому плані – ідеал. Вивести з Пеера гроші чи поповнити його можна за ліч...